Bir Ufak Mimleme Yazısı!


Merhabalaaarrr!
  
Bir mim yazısı ile buradayım şuan. Sevgili Kitap AvcısıDeeptone ve Neşeli Kitap Vagonu geçtiğimiz günlerde beni mimlemiş idi. Bir türlü fırsat bulup yazamamıştım mim yazısını, kısmet şimdiye imiş. 
Hangi blogger arkadaşlarım hakkında ne düşünüyorum? Haydi okumaya başlayın o zaman.



Bi Poşet Kitap

Sanırım ilk tanıdığım blogger arkadaşlardan birisi hatta belki ilki. Çok cana yakın bir arkadaşımız olduğundan hemen sevdim. Yazılarını da keyifle okuyorum. :)

Neşeli Kitap Vagonu

Çekilişime katılması ile tanıdım kendisini daha sonrada yazdıklarını okumaya başladım, çok güzel yazan çok güzel yürekli bir insan. Siz de mutlaka bir bakın yazılarına derim :)

Siyah Kuğu

Bir iki kez denk gelip okumuş, çekilişme katılımıyla da kendisini daha iyi tanıma fırsatımı bulmuştum. Çok güzel kalbi olan ve yazılarını bayağı beğendiğim bir arkadaşım. :)

Cafe Tigris

İnanılmaz bir pozitif enerjisi olduğunu düşünüyorum, Çokta tatlı birisi, bayağı seviyorum. Yazıları da bir o kadar hoş mutlaka bloguna uğrayın pişman olmassınız :)

MyReal

Kendisini yaptığı bir organizasyon vesilesi ile tanıdım. ( Her ne kadar gidememiş olsam da ) Çok tatlı, çok sevecen birisi. Biraz tanıdığınızda bile sevmemek mümkün değil :)

Deeptone

Tanımayan yoktur herhalde, hemen hemen her gün bir şeyler yazan, yazdığınız şeylerin altına bazen tatlı yorumlar yapan tatlı kişidir kendisi :)

Uçlu Klavye

Kendisini yazılarımın altına yorum bırakmaya başladığında tanıyıp okumaya başladım genel anlamda beğendiğim yazıları olan başarılı bir arkadaşımız. Yanlışları gören, yeri geldiğinde uyaran eleştiren bir arkadaş bu sebeple yorumlarını bayağı faydalı buluyorum.

Myna Saçmalıyor

Açıkcası ben kişisel blogları daha çok seviyorum aynen bu blog gibi. Yazıları okurken çok çok keyif aldığım zaman zaman çok güldüğüm bir arkadaş. İlk olarak aynı bölümde olduğumuzu öğrenmiş ve bayağı mutlu olmuştum geçenler de bir de aynı okulda olduğumuzu öğrendim. Bayağı güzel hedefleri de olan başarılı bir arkadaşımız. Daşkaya'dan hiç kalmamış daha ne olsun! :) ( Daşkaya bizim okulun belalı hocası )





***Yazmak istediğim daha çok arkadaşım var aslında ancak ilk aklıma gelenler bunlar oldu açıkcası. Ve devam etsem liste epeyi uzardı. Unuttuğum arkadaşlarımın affına sığınıyorum.  İyi geceleer :)

Yorumlar

  1. Teşekkürler :) bu mim olayını hiç bilmiyorum sizlerden görüyorum baya zevk alıyorsunuz yaparken bende okurken :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bayağı zevkli, işte birisi seni mimliyor böyle sonra gidiyosun yazıyosun falan 😃

      Sil
  2. Canım benim ;)))) teşekkür ederim . Ben de seni seviyorum

    YanıtlaSil
  3. Teşekkür ederim Vişneli Kirazcım beni çok mutlu ettim :)

    YanıtlaSil
  4. Nerdeyse hepsini takip ediyorum güzel bloglar gerçekten de . Bu mimi herkes unuttuğunda yapıcam ben galiba ;( cok yavasım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Herkes unuttuğunda yeniden başlatmakta güzel olur :)

      Sil
  5. Merhaba blog keşif etkinliğinden geliyorum blogunu takibe aldım benimkine de beklerim sevgiler ^^
    tekboynuzlupanda.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gelirim tabii ki teşekkürler geldiğin için :)

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hayat ve Mutlulukla İlgili

Bir Adım, Bin Mutluluk :

Rukiye Türeyen: %99 Engeli ile Kitap Yazdı