ÇEKİLİŞ DUYURUSU :)




Merhaba arkadaşlar,
   Sizinle kısa bir şey paylaşıp hızlıca köşeme çekileceğim bugün.
Ben bloga başlarken beni yirmi kişi okusa kârdır diye başlamıştım açıkcası. Yani hedefim sadece bir ayda yirmi idi. Fakat şimdi neredeyse bini görmek üzereyim ve bundan dolayı inanılmaz mutlu ve de   minnettarım. 
   Minnettarlığımın göstergesi olarak sizler için bugün alışverişe çıkacak ve bir kaç şey alacağım. Bini gördüğüm andada çekiliş başlatıp buradan sizlere duyuracağım. Şimdiden bilgilendirme yapmak ve görmeyen duymayan kalmasın dedim. 

   Herkese mutlu günler :)

Yorumlar

  1. Hayirlinolsun cekilisinde ilk sirayi bn alayim :)

    YanıtlaSil
  2. Holleeeyy merakla bekliyorumm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu kadar hızlı olmasını beklemiyordum fakat çekiliş yazısını yayınlamamla bini geçti. Alışverişimi yapip aksamda yazıyı yayınlamış olacağım, beklemede kal :)

      Sil
    2. Ufak bir aksaklıktan dolayı çekiliş başlangıcını yarına alıyorum, burada sana dedim diye yine burada bir yazayım dedim, iyi geceler ola :)

      Sil
  3. Hadi merakla bekliyoruz ;))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında bu gece başlatacaktım çekilişi fakat bazı aksaklıklar oldu, aslında aksaklıkta denemez biraz kararsızlıklar yaşadım hediyeleri seçerken diyelim. Amma zormuş bu işler :) Muhtemelen yarın akşam saatlerinde çekiliş başlamış olacak :)

      Sil
  4. O zaman yazmaya devam :))

    YanıtlaSil
  5. Bende katılmak istiyorum çekilişinize :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabii ki, henüz başlatmadım takip ederseniz akşam saatlerinde başlatmış olacağım o zaman katılabilirsiniz :)

      Sil
  6. Merhaba, blogunuz hayırlı olsun.Blogunuzu takibe aldım.Bloguma beklerim .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, mutlaka uğrarım :)

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hayat ve Mutlulukla İlgili

ÇEKİLİŞ BAŞLASIIINNN!!!!!! (KAPANDI)

Bir Adım, Bin Mutluluk :