Neler Yapıyorum?



     
   Saat 01:53 feci şekilde uykum var. Ama buraya yazmadan yatmak ve uyumak istemiyorum. Burası benim için sığınılacak bir liman oldu ilk açtığım günden beri ve her şey iyi giderken o limanı terk etmek istemiyorum.
Fazla şey yapmadan kısmen yorucu bir gün geçirdim. Sandalye tepesinde oturarak iki saatlik filmi neredeyse üç saatte izledim. Günün önceki kısmında ise yarın ki sınav için biraz çalışmam gerekiyordu. Film Oscar' da en iyi film olarak seçilen Spotlight idi. Sinemada izlemeye fırsat bulamamıştım, pişman oldum gerçekten.


Onun hakkında gazetede ki ikinci köşe yazım için bir yazı yazıyordum. Yazarken onu seçtiğime pişman oldum doğrusu çünkü filmden aldığım duyguyu bir gazete yazısında yazması oldukça zorlu geldi. Geçtiğimiz pazarın yazısını blogumdan almıştık ve kafam oldukça rahat başlamıştım gazete hayatına ancak bu hafta özel olarak gazete için yazınca aslında pekte kolay olmadığı görmüş oldum.

   Buraya yazacakta tonla şeyim var ajandama not edilmiş aslında bakarsanız ama sebepsizce o kadar uzun fırsatım olmuyor yazacak ancak sizleri ve buraya yazmayı epeyi özlüyorum.
Gazeteye daha göndermedim bile fakat siz yabancı değilsiniz spoiler verebilirim, filmi oldukça fazla beğendim. Gerçekten en iyi film seçilmesi yanlış olmamış izlerken tüylerimi diken diken etti. Gazete yazımı da internetten takip edebilirsiniz linkini bırakıcam şimdi aşağıya. Geçen haftaki yazımı da her pazar girip bakabileceğiniz linkide.

Herkese sevgiler, çok çok öpüldünüz :)

Geçen pazar ki yazıma buradan ulaşabilirsiniz. ( Blogtan alınmıştır. )
Bu bağlantı ile de her pazar yazılarıma sırası ile ulaşabilirsiniz : Tık tık :)

Yorumlar

  1. Ben de bu filmi izlemek istiyorum, umarım sizin kadar beğenirim:) güzel yazınız için teşekkürler! Ellerinize sağlık..
    Sevgiler!

    YanıtlaSil
  2. Gerçektende blog dünyası gerçek hayatın bunalımından kurtarıyor :)

    YanıtlaSil
  3. vuhuuu gazetede yazmaya mı başladınn :) hayırlı olsun canımcımm merak ettim filmi de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, mutlaka izlemelisin :)

      Sil
  4. Gazetede köşen mi var ne kadar harika imrendim gerçekten :)
    Köşenin daim olmasını dilerim ^^
    Spotlight 'ı da merak ettim. Yazın izlerim inşallah
    Bir de sana mim getirdim yazmak istersen eğer seni bekliyor ^^
    http://kahveminkokusu.blogspot.com.tr/2016/03/mim-yaynevleri.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım daim olur çok teşekkür ederim, inşallah izlersin :)
      Hemen mime de bakıyorum :)

      Sil
  5. Vayyyy bizim güzelliğe de bakın hele köşesinde yazar olmuş bile ;))

    YanıtlaSil
  6. blogları gezerken keşfettiğim blogunuzu ve takibe aldım hemen .. bende beklerim ...
    http://soslubadem.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  7. Haftanın blogu etkinliğinden sizi buldum ve çok beğendim blogunuzu. Hayvasever olduğunuzdan bahsedilince hemen geldim buraya ve takibe aldım sizi. Ben de beklerim :)

    YanıtlaSil
  8. Ne kadar cici bir blogunuz varmış Cafe Tigris sayesinde keşfettim ♥

    Kızsal Şeyler

    YanıtlaSil
  9. Ben de sizi izlemeye aldım. Başarılar :)

    YanıtlaSil
  10. MErhabalar, Cafe Tigris! haftanın bloğu etkinliğimizde sizi seçti, oradan geliyorum. Spotlight merak ettiğim bir film, elimde de var izleyeceğim ;) köşe yazısı mı??? aa nerde?? :)) bana da beklerim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sakarya da yerel gazetede, yazının sonunda linki de görebilirsiniz :)

      Sil
    2. gördüm gördüm, heyecandan yazdım onu tıkladım oraya :)))

      Sil
  11. Sevgili Selincim bir hafta misafirimsin . Bloğuma uğrarsan detayları görürsün sevgiyle

    YanıtlaSil
  12. Haftanin blogu seçilmeni tebrik ederim canim. Aramiza hosgeldin. Sevgiler. Deryaninsporgunlugu

    YanıtlaSil
  13. İzleyecek yeni film arıyordum: )

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hayat ve Mutlulukla İlgili

ÇEKİLİŞ BAŞLASIIINNN!!!!!! (KAPANDI)

Bir Adım, Bin Mutluluk :