Yaz Dizileri ve "Rengarek"


Bugün Atv'de 7. bölümü yayınlanan "Rengarenk" adlı diziyi biliyor musunuz? Ben ilk bölümünden beri takip ediyorum ve bayağı da sevdim. (Bu bölümdeki üzücü sahnelerin çoğu canımı sıkıp, seyir keyfimi düşürsede)


    Dizinin başrollerini Selin Şekerci ve Kaan Taşaner paylaşıyorlar ve bu ikili gerçek hayatta da beraberler bu da diziye güzel bir elektrik olarak yansımış.

   Konusunu anlatmamız gerekirse Oyuncu olan Selin Şekerci'nin yani dizide ki adıyla Renk'in İzmir de yaşayan ve Veteriner'lik yapan Kaan Taşaner yani Can ile yollarının kesişmesiyle ve Renk'in söylemek durumunda kaldığı yalanlar ve oluşan bir çok aşk üçgenini konu ediniyor. Konu klasiğe yakın anlayacağınız fakat yine de ilgimi çeken güzel bir yapım olduğunu söyleyebilirim.

   Ben bu yaz yayınlanan neredeyse tüm dizileri severek izliyorum açıkçası daha önce bu kadar iyi yaz dizileri olduğunu görmemiştim, tek kötü yanı konular neredeyse bir birinin aynısı. Birbirlerine yalan söylemek zorunda kalan çiftler, karma karışık aşk hikayeleri ve hüzün. Konular genel manada böyle ve sıradan olsa da yine de eski yaz dizilerine oranla çok daha başarılı olduklarını kendi adıma söyleyebilirim ve yeni sezonda bir çoğunun devam edeceğine de eminim.

   Daha bu akşam izlediğim için bugün Rengarenk isimli diziden bahsettim. Başka bir yazımda diğer dizilerden de mutlaka bahsedeceğime emin olabilirsiniz.

   Siz de hangi yaz dizisini beğenerek izliyorsunuz? Ve benimle aynı fikirde misiniz yoksa yaz dizilerinden nefret mi ediyorsunuz? Bana yazın :) Öpüldünüz canlarım.






Yorumlar

  1. Evet ya bu yıl dizi patlaması var hangini izleyelim şaşırdık en iyisi hiç birine başlamamak:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende boş vakitlerimin çokluğundan neredeyse hepsine bakmaya başladım okul başlayınca ne yapacağımı şaşırıcam gibi duruyor :)

      Sil
  2. Merhaba blogunuzu takibe aldim bende beklerim sevgiler 😊

    bayankirpikk.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. ben de yeni sezonda bir diziye başlıycam ama henüz seçemedim bakalım :)

    YanıtlaSil
  4. Merhaba!

    Bu diziyi hiç izleyemedim ama bitiyor sanırım...

    Yeni sezonun dizilerini yazacağım, aklımda. Şimdi başka bir yazı yazdım. Yazıları sıraya dizmek de bir iş. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dizi bitmiyor yeni sezona kaçın kurası olarak başlıyor bir de senaristi ve başrol oyuncusu değişmiş konusu sanıyorum aynı ☺️

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hayat ve Mutlulukla İlgili

Bir Adım, Bin Mutluluk :

Rukiye Türeyen: %99 Engeli ile Kitap Yazdı