Öyle Böyle

Hayatta çok zor günler var, gerçekten boğazımızı düğümleyen bazen bizi hıçkırıklara boğan... Yüreğimizin yerinden söküldüğü, aklımızın almadığı çözümsüz zamanlar var. Bazı şeylerin çözümü, çıkışı yok onlar için gereken tek şey zaman. Bende oturmuş bana biçilen sürenin geçmesini bekliyorum ve geçecek, her şey eskisinden çok daha güzel olacak biliyorum.

Tüm bu hissettiğim duygulara rağmen bugün aynı hayat beni kahkahalara da boğan hayat oluyor. Belki de hayatı güzel yapan tüm bunlardır. Belki de bu kendimi avutma yolumdur, her neyse sonuç olarak her şeye rağmen keyfim yerinde diyebilirim çünkü zaman akıp geçiyor. Düşünsenize bunları yazmaya başladığımdan şuana kadar kaç dakika geçip gitti bile. Önemli olan her anın değerini bilmek, güzel yada kötü her anımız o kadar iyi ki.

Onun haricinde sabah bir boğaz acısı ile uyandım ki sormayın gitsin, kısa sürede geçecek gibi de durmuyor. Her an kendimi antibiyotiğin kollarına bırakabilirim ama direniyorum. Bu sırada bu satırları yazarken Star Tv'deki bu sezon başlayan Dolunay'ı izliyorum, fena bir dizi değil ama ne bu başroldeki kızı ne de çocuğu hiç bir zaman sevemedim, gerçek isimlerini bile bilmiyorum. 

Şimdi gidiyorum, öyle dolu dolu bir şeyler yazmadım ama idare edin artık. Şuan saat 22:12, bu yüzden benden hepinize iyi geceler gerçi ben şimdi gidip koca bir tabak dolusu mantı yiyeceğim bu saatte ama olsun, yemek yemek her saatte güzeldir yine de siz yapmayın, öpüyorum :) Durun geceye bir müzik de bırakayım da dinleyin. 


Ben bunu dinlemekten öyle büyük haz alıyorum ki anlatamam. O ses, o sözler. Tam anlamı ile mükemmel. Söyleyecek başka söz bulamıyorum. Sadece bana kendimi iyi hissettiriyor umarım dinlersiniz ve size de aynı güzel şeyleri hissettirir. Tekrar öpüyorum :)

Yorumlar

  1. hayat tam da böyle bir şey zaten.hep aynı duyguyu yaşıyor olsak her şey çok anlamsız olurdu. dolunaydaki karakterleri ben de hiçbir zaman sevmedim hele o kızın oyunculuğu beni irrite ediyor. torpille oyuncu olmuş gibi bir duruşu var :D mm mantı mıı ama ben diyetteyiimmm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle katılıyorum, cidden öyle duruyor :) Ben artık bıraktım diyeti tamamen, sürekli girerdim de sürdüremezdim, artık düşüncesinden bile vazgeçtim can boğazdan gelir mantığına sığındım, umarım sonu kötü olmaz :D

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hayat ve Mutlulukla İlgili

Rukiye Türeyen: %99 Engeli ile Kitap Yazdı

Bir Adım, Bin Mutluluk :