Gelin Laflayalım / Şebnem Ferah

Daha önce hep hava kararmaya başladığında yine gün bitiyor diye üzülürdüm, yapacak çok şeyim olduğundan falan da değil aslında sadece gün geçip gitsin bitsin istemezdim hiç. Şimdilerde her akşam gün bittiği için neredeyse zil takıp oynayacak hale geldim, gelmesini beklediğim birisi var biliyorsunuz bu yüzden zaman ne kadar hızlı geçerse, günler ne kadar çabuk biterse o kadar iyi benim için.

Sanıyorum önceden bomboş oturma vaktimin çok olmasından keyif alıyor ve bu bitsin istemiyordum, tabii bir de ertesi gün yapılacak işlerde vardı. Artık aman kendime boş dakika bırakmayayım diye kıvranıyorum. Normalde hele de bu kötü havalarda üşenmekten ne dışarı çıkabilen ne okula falan gidebilen birisi iken sırf o günü de hızlıca sonlandırabilmek için vaktimi sürekli bir şeylerle değerlendirme çabasına girdim, bir taraftan keyifli de oluyor böylesi.

Bugün 328 günümüz kalmış, ben saymıyorum aslında çünkü insanda psikoloji kalmaz bunca günü saysa ama o söyledi dün 329 kaldı diye. İnsana küfür gibi geliyor bunca gün ama iyi tarafından bakıyorum henüz hiç bir sorun yaşamadık, o iyi, ben iyiyim. Her şey yolunda yani dolayısı ile yapılacak en güzel şey başka şeylere odaklanıp zamanın akışını unutmak, ancak unutursak çabucak akacak.

Bunların yanında ailemi de özlüyorum tabii ki. Neredeyse 3,5 aydır eve gitmedim, finallerin bitmesini bekliyorum, önceden Serkan dayanak olurdu burada, şimdi o da yok ama kendi kendime de idare edebiliyormuşum. Yatak döşek depresyon yaşarım gibi geliyordu ama beklediğimden kat kat iyi üstesinden geliyorum.

Bir de grip oldum 1 haftadan fazladır böyleyim. İlaç içtim, meyve yedim, bitki çayları yaptım,yaptım da yaptım. Geçmeyince geçmiyor işte. Artık kendi haline bıraktım, elbet geçer üzerime yapışıp kalmayacak ya.

Neyse bende durumlar işte böyle, sizler nasılsınız? Hayatlarınız nasıl gidiyor? Lütfen yorumlar da anlatın. Şuraya bir de sevdiğim Şebnem Ferah şarkılarından birisini bırakayım, umarım seversiniz. Ben Şebnem Ferah şarkılarının hastasıyım. Kadının çok güçlü bir sesi var, söylediği şarkılar çok iyi, çok güçlü şarkılar. Özellikle bir kaç yıl önce bağımlı gibi kulaklıklarımı takar dinlerdim onu, dinlemeye ihtiyaç duyardım. Şimdiler de eskisi kadar dinlemesem de en çok kimi dinlemeyi seviyorsun deseniz hiç düşünmeden Şebnem Ferah derim. Öpüyorum :)


Yorumlar

  1. Dört yıllık okuyaymış bu kadar beklemezdiniz :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu onun kendi tercihi, ben de yapmam gerektiği gibi her seçiminde olduğu gibi bunda da arkasında durdum sonuç olarak ikimiz de şikayetçi değiliz durumdan, değil bir yıl gerekirse bir ömür de beklenir yeter ki arada ki sevgi saygı kuvvetli olsun.

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hayat ve Mutlulukla İlgili

Rukiye Türeyen: %99 Engeli ile Kitap Yazdı

Bir Adım, Bin Mutluluk :